زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

مزاج شناسی

بحث مزاج یکی ازبحثای مهم توی ازدواجه؛ برای مزاج شناسی باید چه کرد؟

مزاج تا چه حد مهمه؟

چه کتبی در این رابطه میشناسید؟

برای مشاهده پاسخ به ادامه مطلب مراجعه شود

مبع:gahnevisp.blogfa.com 

 


پاســــخ : 

البته این بحث از بحث های به روز هست اما بعضی ها بیش از اندازه به این مباحث دامن می زنن؛ ریشه این بحث در این هست که افراد مزاج های مختلفی دارن و  آثار و نمود این مزاج ها متفاوت هست و گاها برخی مشکلات در بعضی مزاج ها دیده میشه که البته قابل درمان و یا کنترل هستند.

توجه به این نکته لازم هست که بررسی مزاج یا بررسی شرایط جسمانی و ... (از دید سنتی یا طب پیشرفته) همه به منظور پیشگیری از برخی اختلالات احتمالی در آینده هست و بیش از این نباید به اونها بها داد تا جایی که برخی ها دچار وسواسیت شده و به دلیل این مسائل ازدواج اونها از سن مطلوب به تأخیر میفته.  

لذا همه این ها در حد متعارف توصیه میشه نه بیش از اون و این امر منحصر به بحث ازدواج یا همزمان با ازدواج نیست بلکه افراد باید همیشه وضعیت جسمانی خودشون رو تحت نظر و مراقبت داشته باشن (حتی قبل از ازدواج) و اگر خدای نکرده مشکلی احساس شد، به موقع برای رفع و درمان اون اقدام کنن؛ البته بعد از ازدواج هم این مسائل در مسأله فرزند هم مؤثر هست.

این رو هم باید در نظر داشت که در تشخیص مزاج و ... باز باید عقلایی برخورد کرد و خود رو نباید به دست برخی افراد متخصص نمایی که اطلاعات کافی و جامع ندارن، سپرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.